سه شنبه 17 خرداد 1398برچسب:, :: 22:52 ::  نويسنده : سیدامید مدیری


اولین تریلر از گیم پلی بازی Modern Warfare 3 منتشر شد این تریلر که پر از اکشن و هیجان است نگاهی کوتاه به مکان هایی که بازی در آن جریان دارد می اندازد و به نظر می رسد بازی مانند گذشته پر از اکشن و حادثه باشد

نکته جالب در این تریلر در آخر آن است که به طور جالبی لوگوی آن از WW3 به MW3 تغییر شکل می دهد

این بازی قرار است در ۸ نوامبر برای ۳ پلتفرم Xbox360 , PS3 و PC منتشر شود

در ادامه می توانید این تریلر جذاب را مشاهده کنید

 



ادامه مطلب ...


 مترو last light عنوان جدید شرکت THQرسما رونمایی شد مترو  last light ادامه نسخه ی قبلی خود یعنی مترو last light میباشد مدیر شرکت THQ اقای Huw Beynon گفت علاوه براینکه بازی در انگلیس وشهر لندن دنبال میشود دشمنها تکنیکها طراحی محیط بازی هوش مصنوعی بازی سلاحهاو… تمام انها به بهترین نحوه طراحی وساخته خواهند شد. از بازی مترو last light اطلاعات بیشتر بدست امده این است که قهرمان بازی وشخصیت اصلی بازی نامش Dmitry Glukhovsky’s میباشد . اما شخصیت قبلی بازی یعنی Artyom از داستان حذف نخواهد شد و در طول بازی شما کنترل شخصیت Artyom نیز خواهید داشت. اقای Huw Beynon اعلام کرد: یکی دیگر از کارهای که در مترو last light انجام دادیم اضافه کردن multiplayer و co-op بوده است . بازی  درسال ۲۰۱۲ برای هر سه پلتفرم Xbox360 _Ps3_و PC خواهد امد. در زیر میتوانید شاهد چند از تصاویر مترو هم باشید



ادامه مطلب ...


یدو کوجیما همه امیدها را برای معرفی Metal Gear Solid 5 از بین برد و گفت که این بازی در E3 امسال معرفی نخواهد شد همچنین کوجیما از پورت نکردن Metal Gear Solid 4 بوسیله NGP خبر داد.



ادامه مطلب ...


ویدئوئی که از بازی Deus Ex: Human Revolution منشر شده است تصاویر از نسخه ی Collector بازی دیده می شود که محتویات این نسخه عبارت است از یک مجسمه و…



ادامه مطلب ...


منابع خبری از احتمال پشتیبانی بازی Ghost Recon: Future Soldier از کینکت خبر دادند این اولین باری که خبر پشتیبانی  Ghost Recon: Future Soldier از کینکت می آید نیست پیش تر زمانی که کینکت با نام پروژه ناتال شناخته می شد هم صحبت هایی در این مورد رد و بدل می شد.



ادامه مطلب ...


ایکروسافت اعلام کرد بسته ویژه Forza Motorsport 4 اتومبیل های بیشتری خواهد داشت همچنین این بازی قابلیت انتقال اطلاعات پروفایل کاربران از نسخه قبلی یعنی Forza Motorsport 3 به این نسخه بدون تغییر در اتومبیل ها وجود خواهد شد



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 1:42 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

طلاعات  بازی اساسین نشان میدهدکه بازی در  قسطنطنیه (استانبول) خواهد بود که به چهار ناحیه تقسیم شده است:ناحیه Constantine , ناحیه Beyazid , ناحیه Imperial و ناحیه Galata.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:Wii 2؛ آیا قدرتمندترین است؟! , :: 22:50 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

همانطور که پیش بینی می شد، هر چقدر که به نمایشگاه E3 2011 در شهر لس آنجلس آمریکا نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری از بازی هایی که قرار است در این نمایشگاه به نمایش دربیایند و یا سایر برنامه های این نمایشگاه معتبر به گوش می رسد.



ادامه مطلب ...


وروگیمر گزارش داد که در E3 امسال که نزدیک به ۳ هفته‌ی دیگر در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد، Microsoft از بیش از ۱۰ بازی جدید منطبق بر حسگر حرکتی Kinect در کنفرانس خود رونمایی می کند؛ البته هنوز اطلاعاتی از این بازی ها در دسترس نیست.



ادامه مطلب ...


وبسایت روزنامه معتبر و مشهور The Daily Telegraph که نزدیک به ۱۵۰ سال سابقه دارد، در مطلبی به نقد و بررسی بازی جدید شرکت RockStar یعنی L.A Noire پرداخته و به این بازی امتیاز بسیار خوب ۹ از ۱۰ را داده است!



ادامه مطلب ...


خش بریتانیایی IGN در پست جدیدی با نشان دادن تصویری از پوستری که گفته شده مربوط به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 است، اعلام کرد که این پوستر از طرف یکی از خرده فروشان لو رفته است و نشان می دهد که بازی در تاریخ ۱۷ آبان امسال منتشر می شود!



ادامه مطلب ...


سایت اینترنتی GamerLive دو تصویر مفهومی از Hitman: Absolution منتشر کرد که در این تصاویر به نظر می رسد یکی از شهر های بزرگ ایالات متحده به نمایش گذاشته شده است.



ادامه مطلب ...



تصویری از استودیوی آهنگساری Ubisoft در شهر تورنتوی کانادا به بیرون درز کرده که در صفحه‌ مانیتور های آن، تصویر بازی Splinter Cell 6 دیده می شود. در تصویر منوی بازی و در مانیتور های دور، لوگوی بازی Splinter Cell 6 به خوبی دیده می شود.



ادامه مطلب ...


ازسری بازیهای محبوب مدرن وار فار قسمت سوم این مجموعه رسما دیشب در اعلام شد وطی اخبار بدست امده این بازی اواخر پاییز یه بازار روانه میشود چندین دمو از این بازی زیبا را میتوانید...



ادامه مطلب ...


Square Enix تصاویر جدیدی از بازی Deus Ex: Human منتشر کرد که در ادامه می توانید مشاهده کنید این بازی در ۲۳ آگوست برای پلتفرم های PC, PS3 و xbox360 منتشر خواهد شد



ادامه مطلب ...


برای دومین بار بازی های جدیدی به لسیت بازی های E3 2011 اضافه شد مانند  Hitman : Absolution ، Uncharted 3: Drake’s Deception ، Duke Nukem Forever که اسامی این فستیوال را داغ تر از قبل خواهد کرد در ادامه می توانید لیست کامل بازی ها را مشاهده کنید



ادامه مطلب ...


چند روز قبل جزئیات زیادی از بخش چند نفره (Multiplayer) بازی AC: Revelations در مصاحبه یکی از سازندگان بازی فاش شد. این اطلاعات را سایت Attack of the Fanboy منتشر کرده و تنها اطلاعاتی است که از بخش چندنفره Revelations فعلا تایید شده است. در ادامه چند عکس این بازی فوق العاده تاریخی رو ببینید.  در اولین عکس قسمت چند نفره را ببنید.



ادامه مطلب ...


برای شما دوستان عزیز تریلر بازی زیبای فوق العاده battlefield 3 که قرار است پاییز امسال برای کنسول های مختلف روانه بازار شود را برای شما تهیه نمودیم . مدت این تریلر ۱۲ دقیقه است که درباره گیم پلی بازی است نه تریلر تبلیغاتی بازی. کیفیت این تریلر HD میباشد که بسیار فوق العاده و تماشایی است و با یک فول اسکرین کردن تریلر احساس می کنید که خودتان بازی را انجام میدهید. نظر هم بدید اگر بد بود کمک کنید تا بهتر بشویم اگر خوب بود ما را در ادامه ی این کار تشویق کنید دانلود تریلر یادتون نره



ادامه مطلب ...


شماره‌ی سوم از سری شبیه‌ساز موفق رالی یعنی DiRT قرار است امسال و در تاریخ سوم خرداد ۱۳۹۰ عرضه شود و پلتفرم‌های مقصد آن PC, X360 و PS3 خواهند بود؛ البته احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی پرتابل هم برای DiRT3 است دموی بازی در ادامه



ادامه مطلب ...


Randy Pitchford، مدیر عامل استودیوی Gearbox Software تایید کرد که این استودیو به زودی از شماره‌ی جدیدی از سری اکشن محبوب Brothers in Arms رونمایی خواهد کرد. پیش بینی می شود که رونمایی از شماره‌ی جدید BiA در E3 2011 رونمایی شود.

آقای Pitchford در این باره گفت:



ادامه مطلب ...


بهمن ماه سال گذشته استودیوی City Interactive سازنده بازی Sniper: Ghost Warrior اعلام کرد که مشغول ساخت دنباله‌ای برای این بازی است، و حالا پس از گذشت نزدیک به چهار ماه، این استودیو Sniper: Ghost Warrior 2 را به طور رسمی رونمایی کرد.



ادامه مطلب ...


کونامی تایید کرد که عنوان بعدی از سری بازی های PES نسخه ۲۰۱۲ در چند روز آینده توسط این شرکت معرفی خواهد شد این در شرایطی است که بازی پر سابقه PES که یک بازی شبیه ساز مسابقات فوتبال می باشد سالهاست از دوران اوج خود فاصله گرفته است

 



ادامه مطلب ...


چند تصویر از بازی Call of Duty Modern Warfare 3 در بین سایت های اینترنتی پخش شده است که گفته می شود تصویر لوگو و کاور به همرا آرم بازی می باشد البته سایت ما این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند ولی به نظر می رسد با توجه به طرح حرفه ای که در تصاویر دیده می شود این خبر حقیقت داشته باشد .



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 4:1 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

Square Enix امروز اولین تریلر رسمی پنجمین قسمت از سری اکشن مخفی کاری Hitman را منتشر کرد. در این تیزر شخصیت اصلی این سری یعنی Agent 47 را می بینیم که یک صدا خفه کن را به یک سلاح کمری می بندد.



ادامه مطلب ...


سایت KINECT aku در گزارشی نوشت که بسیار بعید است که مدل جدیدی از Xbox و Kinect را در E3 2011 ببینید، اما ما حداقل می دانیم که در کنفرانس امسال Microsoft در E3 چه خواهد گذشت و چه بازی های بزرگی برای Kinect رونمایی خواهند شد.



ادامه مطلب ...


استودیوی Remedy ضمن تایید نسخه بعدی از بازی پر سر و صدای Alan Wake، اعلام کرد که نسخه بعدی این بازی با نام Alan Wake 2 منتشر نخواهد شد و امکان دارد نام دیگری برای این بازی انتخاب کنند.



ادامه مطلب ...


EA Sports امروز عرضه‌ی بازی فوتبال محبوب FIFA 12 در کنار سایر کنسول ها را، بر روی کنسول سه بعدی Nintendo یعنی ۳DS هم تایید کرد. پس از عرضه PES 2011 بر روی ۳DS، این دومین فوتبال تاریخ با قابلیت تصویر ۳ بعدی است که عرضه می شود.



ادامه مطلب ...


  Test Drive Ultimate 2 بزودی تغییرات گسترده ای را شاهد خواهد بود. استودیوی سازنده یعنی Eden Games اعلام کرد این تغییرات شامل عرضه پچ اصلاح کننده اشکالات بازی و همچنین انتشار یک DLC به صورت رایگان برای تمامی پلتفرم ها خواهد بود.



ادامه مطلب ...


مروز حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Battlefield 3 و سیستم مورد نیاز برای اجرای بهینه این بازی بر روی وبلاگ رسمی بازی قرار گرفت. نکته قابل توجه بالا بودن هر دو سیستم ذکر شده می باشد که تا حدی می شود دلیل آن را قدرت و کیفیت بالای بازی دانست.



ادامه مطلب ...


ن خبر هنوز در حالت شایعه است، پس زیاد آن را جدی نگیرید! ولی سایت اینترنتی نه چندان معتبر Rock Paper Shotgun خبر داده که Activision خود را برای رونمایی از یک Call of Duty جدید و منحصر به فرد در E3 امسال آماده می‌کند!



ادامه مطلب ...


درست یک ماه دیگر تا برگزاری بزرگ ترین فستیوال بازی های ویدئویی در جهان زمان باقی است فستیوالی که بسیاری مدت ها انتظار برگزاری آن هستند در این قسمت می توانید لیست بازی هایی که قرار است در E3 امسال معرفی شوند را می توانید ببیند

به نظر می رسد شرکت های بازی سازی امسال هم مانند هر سال با دستی پر می خواهند در این جشنواره می خواهند شرکت کنند

 



ادامه مطلب ...


Casey Hudson، کارگردان سری Mass Effect امروز به طور رسمی در فیس‌بوک اعلام کرد که عرضه‌ی شماره‌ی سوم سری Mass Effect تا سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۲ میلادی تاخیر خورده است. همچنین پستی در این باره در تالار گفتگوی BioWare ارسال شده است.



ادامه مطلب ...


بهترین تریلر های بازی را در اینجا با کیفیت هم ببینید وهم دانلود کنید



سه شنبه 20 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:58 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

کپکام با انتشار تریلری جشن تولد ۱۵ سالگی بازی کلاسیک و پر طرفدار Resident Evil را  آغاز کرد جشنی که با انتشار عناوین قدیمی و جدید  این بازی فوق محبوب تا آخر سال میلادی جاری ادامه خواهد داشت



ادامه مطلب ...


EA یک ویدئوی ۱۲ دقیقه ای از گیم پلی Battlefield 3  منتشر کرد که قبلا قسمت هایی از آن به نمایش گذاشته شده است ولی هم اکنون می توانید ویدئو کامل گیم پلی بازی Battlefield 3 که قرار است برای پلتفرم های PC ، Xbox360 و PS3 منتشر شود را مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


ساعاتی دیگر این  بازی راوانه بازار میشود . پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان کسانی که بازی فانتزی دوست ندارند حتی به عکسهایش هم نگاه نکنند اما کسانی  مورد علاقه ی انها این جور بازیهاست بازی خوبی

اما در کل من پیشنهادش نمیکنم دیگه بقیش با شما چون واقع فانتزی ومصنوعی اشتباه نکنید وگول هم نخورید این بازی به درد کسانی که بازیهای مثل کالاف ومدال بازی میکنند نمیخوره از نظر اونها این بازی وقت تلف کردنه.

بازهم میگوییم نظر شخصی بقیش با شماست.



ادامه مطلب ...


اطلاعات زیادی از بازی جدید منتشر نشده، ولی احتمالا نام آن Assassin’s Creed: Revelations خواهد بود و در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه خواهد شد.

به احتمال فراوان در صورت وجود چنین بازی‌ای، Ubisoft در کنفرانس خود در E3 امسال از این عنوان رونمایی خواهد کرد. چند تصویر زیبای این بازی را در ادامه ببینید



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

اخرین اخبار بازیهاوجدیدترین تریلر های بازیهای رایانه ای
اخرین اخبار بازیهای ویدیوی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخرین اخبار بازیهاوجدیدتر





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 250
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 44631
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1